Tuotteiden tilaaminen

Laatukorun verkkokaupassa on laaja valikoima eri brändien tuotteita sekä oman valmistuksemme Silván-timanttikoruja. Valikoima kasvaa jatkuvasti ja pyrimme pitämään kaikkia edustamiamme merkkejä sekä myymälöissä että verkossa. Osa merkeistä ei kuitenkaan anna myydä tuotteitaan verkkokaupassa sopimussyistä, minkä vuoksi niitä ei löydy verkkokauppamme valikoimasta.

Laatukorun myymälöiden varastot eroavat toisistaan ja näin ollen verkkokaupan tuotevalikoima ei ole sama kuin liikkeessä: voit löytää liikkeestä tuotteen, jota ei ole verkkokaupassa tai verkkokaupasta tuotteen, jota ei ole liikkeessä. Huomioithan, että tuotemerkit saattavat vaihdella myymälöittäin. Lisäksi Pohjoisesplanadin myymälän tuotevalikoima poikkeaa verkkokaupan ja muiden Laatukoru-myymälöiden valikoimasta painottuen arvokelloihin.

Haluamme tehdä kaikkemme sen eteen, että verkkokauppa palvelisi sinua mahdollisimman hyvin. Mikäli et löydä etsimääsi tuotetta voit lähettää siitä tuotekyselyn joko sähköpostitse laatukoru.verkkokauppa (at) laatukoru.fi tai täyttämällä yhteystietolomakkeen.

Kuinka tilaat verkkokaupastamme

Tilaaminen verkkokaupastamme on helppoa!

  1. Lisää mieluisa / mieluisat tuotteet ostoskoriin klikkaamalla Lisää ostoskoriin painiketta.
  2. Klikkaa Ostoskori-kuvaketta ja sen jälkeen Kassalle painiketta siirtyäksesi kassalle tilaamaan ostoksesi.
  3. Täytä yhteystietosi kassalla ensimmäisessä vaiheessa yhteystiedoille varattuihin kenttiin. Olethan tarkkana yhteystietojen kanssa, sillä niitä käytetään kommunikointiin tilauksesi suhteen sekä tilauksesi toimitusilmoituksiin. Emme koskaan lähetä markkinointiviestintää ilman suostumustasi.
  4. Jos haluat tilata toiseen osoitteeseen (esimerkiksi lahjaksi ystävälle) niin valitsethan kohdan "toimitus toiseen osoitteeseen" ja syötät toimitusosoitetiedot.
  5. Seuraavassa vaiheessa valitset haluamasi toimitustavan. Tarjoamme tuttujen Postin ja Matkahuollon toimitustapojen lisäksi myös noudon myymälästämme, jolloin tuote toimitetaan valitsemaasi myymälään.
  6. Kolmannessa vaiheessa valitset maksutavan. Voit maksaa ostoksesi verkkopankissa, maksukorteilla tai laskulla / osamaksulla.
  7. Viimeisessä vaiheessa tarkista vielä tilauksesi tiedot, että kaikki on oikein ja klikkaa Vahvista painiketta tehdäksesi tilauksen. Valitsemastasi maksutavasta riippuen Sinut saatetaan ohjata tässä vaiheessa esimerkiksi verkkopankkiin maksusivulle.

Kun tilaus on tehty saat sähköpostiisi automaattisen tilausvahvistuksen, josta selviää tilauksen tiedot. Mikäli vielä tässä vaiheessa huomaat jotain korjattavaa tilauksella niin olethan pikaisesti asiakaspalveluumme tai puhelimitse 0400110045 yhteydessä niin saatamme ehtiä vielä korjaamaan tilaustasi. Teemme kaikkemme, jotta tilauksesi saataisiin lähtemään mahdollisimman nopeasti, joten huomioithan, että tilausta ei välttämättä ole tilauksen jälkeen mahdollista muuttaa, mikäli se on jo ehditty lähettämään.

Maksutavat

Verkkokaupassamme on valittavissa lukuisia erilaisia maksutapoja. Voit maksaa ostoksesi maksukortilla, verkkopankkimaksuna, mobiilimaksuna, laskulla tai osamaksulla. Lue lisää tarjoamistamme maksutavoista täältä.